Ціна: 240.00 грн.
Немає
Назва запчастини: Присадка в дизельне паливо 500ml
Група запчастин: Масла, смазки, автохимия
Масла, смазки, автохимия
Автомобіль: Ситроен Джампер / Citroen Jumper II (2002-2006)
Номер ОЕ: ОКСИДЖЕН ДИЗЕЛЬ БУСТЕР
Виробник: ТОТЕК ОКСИДЖЕН ДИЗЕЛЬ БУСТЕР "НА 100 Л"
Стан: Новий
Емкость: 500 ML
Опис товару:
Покращує процеси горіння у двигуні, підвищує потужність двигуна, покращує динаміку розгону, у рази збільшує ресурс сажового фільтра. Покращує процеси горіння у двигуні. Радикально знижує шкідливість вихлопу. Підвищує потужність двигуна. Покращує динаміку розгону. У рази збільшує ресурс фільтра сажі. Принципово нова екологічна енергозберігаюча добавка до дизельного палива (ДП) - Тотек Оксиджен Дизель буст. Покращує горіння та повноту згоряння, знижує шкідливість викидів у відпрацьованих газах, підвищує потужність двигуна, крутний момент, знижує витрату палива, знижує шумність роботи двигуна, підвищує динаміку розгону дизельного автомобіля, в рази продовжує термін служби фільтра сажі, приносить внутрішнє моральне задоволення власнику автомобіля вираженого покращення його робочих характеристик. Препарат Тотек Оксиджен дизель бустер призначений для значного поліпшення та оптимізації процесу горіння палива (ДП) у дизельному двигуні, дозволяє підвищити нешкідливість відпрацьованих газів навіть на прямоточному дизельному двигуні без каталізатора, особливо в перехідних режимах, коли відбувається короткочасне відхилення складу паливної суміші або при порушенні займання, коли активно з'являються мікрочастинки вуглецю, що не згоріли, та інші шкідливі складові у відпрацьованих газах (ОГ) такі як СН, СО, NO, альдегіди та кетони. При роботі дизельного двигуна на неодружених і малих оборотах при стоянні в пробках температура відпрацьованих газів низька і ефективність роботи каталізатора знижуються, сажа просто не встигає згоріти у звичайному режимі. При застосуванні «ТОТЕК Оксиджен (Дизель буст)» сажа та інші продукти на малих та середніх оборотах згоряють майже повністю, не засмічуючи фільтр сажі. При цьому виражено підвищується віддача та ККД двигуна. Підвищується його потужність і момент, що крутить, у всьому діапазоні оборотів. На сучасних дизельних двигунах на додаток до каталізатора застосований спеціальний фільтр сажі, який повинен на малих і середніх оборотах вловлювати сажу і допалювати її. На сучасних двигунах сажовий фільтр та каталізатор розміщені в одному корпусі. Згодом фільтр поступово закупорюється сажею. Необхідну температуру ОГ для допалювання сажі не завжди вдається отримати, особливо при їзді пробками у місті. І самоочищення фільтра сажі не відбувається. У цьому випадку допоможе робота нового продукту Тотек Оксиджен, який повністю звільнить фільтр сажі від підвищеного навантаження і дозволить йому очиститися навіть в режимах міської їзди. Один флакон "ТОТЕК Оксиджен (Дизель буст)" (0,5л.) розрахований на 50-100 літрів палива.